Snímek 422

původní barevně kódovaný

a ještě s vloženou mřížkou s údaji:

(údaj uprostřed políček mřížky je medián surových hodnot zelených pixelů, údaj dole je jas políčka dělený jednou kandelou na metr čtvereční).
# Date/Time    : 2007:03:25 20:57:32
# Resolution   : 1280 x 960 in jpeg (1424x1076 in pgm/422.pgm)
# Focal length : 13.6mm  (35mm equivalent: 92mm)
# CCD width    : 5.32mm
# Exposure time: 2.000 s 
# Aperture     : f/3.2
# ISO equiv.   : 200

# Selected image percentils         L=(1.730*0.35*R+1.000*0.65*G+1.570*0.00*B)* 2.17E-4
# %    R     G1    G2    B readings  R        G        B        L / cd/m2
  1   -30    -8    -7   -47        -0.0113  -0.00163  -0.0160  -0.00500
 10    20    48    49     0         0.00751   0.0105   0.00     0.00947
 50    99   142   144    60         0.0372   0.0310   0.0204   0.0332
 90   401   465   466   163         0.151    0.101    0.0555   0.118 
 99  2919  2053  2060   434         1.10     0.446    0.148    0.673 
100 15869 15866 15866 15867         5.96     3.44     5.40     4.32  
# flux from 0.115 sr ( 1.51E-7 sr/4px) is  0.00754 lx ( 0.00801 lx tilewise);
# tilewise luminance  0.0691 cd/m2 with rel. SD  118 % (summing pixels below 15850)
# Fuji Devignetting: 2 # dark frame dark/429.pgm subtracted from all values
# Red  average= 233.0  minimum= -136  maximum=15869   over 15850: 351 zero:  1.4 %
# GrUp average= 253.5  minimum= -112  maximum=15866   over 15850: 478
# GrDw average= 254.3  minimum= -114  maximum=15866   over 15850: 484
# Blue average=  95.5  minimum= -132  maximum=15867   over 15850:   0 zero:  4.9 %

End of results of "raw2lum" (version 1.29) with parameters:
  -c fuji -fa -sm60:8 -np -nt -nh -d dark/429.pgm -i 422.txt -e 422.eps -n 422.ppm -t 118 -s71:76 pgm/422.pgm

scale of luminance / 1 
cd/m<sup>2</sup>
Logaritmická škála jasů (jednotkou je kandela na metr čtvereční, což lze kratčeji označit též jako nit, a užívat pak také jednotky decinit, centinit).

Meze stupňů jsou (bráno pro řád jednoho nitu) 0.32 0.50 0.79 1.26 2.0 3.2

Odhady intenzity osvětlení asfaltových cest v luxech lze získat vynásobením jasu v nitech koeficientem 15 (pokud se v něm lampa leskne) až 30, běžně kolem 22.