RE: Pozvání na diskusní fórum 20.6.2019 Klimatické změny a cesty vedoucí k jejich nápravě“

děkuji Vám za Vaše podnětné emaily. Určitě jste mě nepoplašil. Velice si vážíme jakékoli zpětné vazby. Obsahovou část programu řeší moji kolegové, kterým jsem předala Váš email a věřím, že se Vám brzy ozvou. Co se mě týče, eviduji Vaši přítomnost a děkuji za Vaši účast. V případě jakýchkoli změn či doplnění Vás budu kontaktovat.

Vážená paní Svobodová,

nevím, nakolil Vy a Vaši lidé sledujete Guardian - já už od něj nedostávám e-maily, zrušil jsem si je (ač mu ročně přispívám 50 librami). Kolega Ač ale upozornil na článek jednoho z nejslavnějších žijících ekonomů, Josepha Stiglitze:

 The climate crisis is our third world war. It needs a bold response

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/jun/04/climate-change-world-war-iii-green-new-deal

Myslím, že by si jej měli všichni potenciální účastníci setkání přečíst a promyslet.

s pozdravem
 J. Hollan