plne clonene osvetleni okoli pumpy na Herspicke

Vážený pane inženýre,

kdybyste našli nějaké informace ke svítidlům kolem čerpadla v Brně na
Heršpické (asi jsem chybně řekl ,,v Heršpicích``, ale myslel jsem tu novou
výpadovku a čerpadlo vedené Mgr. Janem Zbořilem), tedy k těm, které
neprodukují žádné přímé světelné znečištění, protože dole končí vodorovným
sklem, byl bych velmi rád. Chtěl bych tuto vaši pumpu uvádět jako dobrý
příklad. Není takových v Česku zrovna mnoho.

Viz ostatně už má zmínka o oné pumpě do veřejného mailinglistu o kvalitním
venkovním osvětlování,
   Linkname: [Svetlo]Neighbor Friendly Lighting Award
 a obecně pak stránky http://svetlo.astro.cz

Hodilo by se mi, kdybych mohl udat nějaké URL, kde by byl plánek, jak se
tam dostat, obrázky denní i noční, ukazující svítidla a jejich
funkci. Zvýhodnilo by to sice tuto vaši pumpu před jinými, ale ostatně
dobře osvětlit své nejbližší okolí mohou i ty ostatní.

zdraví
 Jeník Hollan

RNDr. Jan Hollan
              Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně
Kraví hora 2, CZ - 616 00 Brno                             (5) 41 32 12 87

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                         43 23 90 96

                člen Společnosti pro trvale udržitelný život
              a spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                fax:  (5) 42 21 05 61

e-mail: hollan@ped....cz             http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan