má zpráva o projektu zateplení ZŠ Úvoz

Vážená paní Šoborová, vážené kolegyně a kolegové,

na žádost pana starosty (pobídnutí, za něž děkuji) jsem sepsal své postřehy z dosavadních zkušeností z realizace a doporučení, která jsem Vám již většinou říkal, i obecnější doporučení pro naši městskou část i ev. pro statutární město Brno vůbec.

Jde o soubor zprava1.pdf (či zdrojové *.odt) v adresáři

 http://amper.ped.muni.cz/LW-infrared/uvoz/

-- pokud byste měli k textu nějaké připomínky, rád je zapracuji.

s pozdravem

RNDr. Jan Hollan, Ph.D.
pracovník CzechGlobe,
Centra pro výzkum globální změny AV ČR, v.v.i.    606 073 562
a Centra AdMaS, VUT v Brně

                               domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                          5 43 23 90 96

        spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                         www.veronica.cz

hollan@mail....cz          http://amper.ped.muni.cz/jhollan