schůzka k zateplení ZŠ Úvoz

Vážená paní inženýrko,

zastupitelstvo městské části mne letos zmocnilo jako odborníka k jednání ohledně zateplení ZŠ Úvoz.

V posledních chladných dnech jara jsem zdokumentoval tepelné toky skrze existující budovu, časově náročné zpracování dat jsem ale dokončil až včera. Je nyní jako podklad k jednání, pomůcka pro realizátory zateplení, i jako dokument pro publicitu projektu po jeho dokončení, k Vaší i veřejné dispozici v adresáři

  http://amper.ped.muni.cz/LW-infrared/uvoz/

Rád bych se nyní, když už mám k danému projektu co konkrétního nabídnout, s Vámi i ev. dalšími aktéry sešel - mohu kdykoliv dnes, v úterý od 15 h a ve středu do 15 h.

Ozvěte se mi prosím, kdy v těchto dnech mohu přijít (tel. kontakty viz dole).

-------

K tomu, proč se o věc zajímám a jak mohu být užitečný:

Ke stavění a opravám v nejlepším standardu běžně přednáším, publikoval jsem mnoho podkladů, nové jsou v adresáři
  http://amper.ped.muni.cz/pasiv
 - např. loňská příručka Nové standardy pro staré domy,
  http://amper.ped.muni.cz/pasiv/regenerace/ .

Již na začátku tisíciletí jsem se účastnil příprav regenerace bytových domů na nejlepší úroveň tehdy dostupnou. Šlo o domy v Novém Lískovci, Oblá 2 a Kamínky 6 a pak i další ve vlastnictví obce. Konzultoval jsem pak i
regeneraci obou ZŠ tamtéž. Výsledky regenerace bytových domů jsem
publikoval, viz např. brožuru Pasivní dům II, dostupnou i elektronicky na stránce: http://www.veronica.cz/?id=128&id_tema=3

Jako zastupitel v Brně-střed jsem už od r. 2003 pokoušel docílit stavu, kdy naše městská část bude na stavební akce klást podobné nároky, jako ta v Novém Lískovci, leč marně (viz ev. historický adresář http://amper.ped.muni.cz/brno/jhollan2006/ ).

-------

s pozdravem
 J. Hollan

RNDr. Jan Hollan, Ph.D.
pracovník CzechGlobe,
Centra pro výzkum globální změny AV ČR, v.v.i.              606 073 562
a Centra AdMaS, VUT v Brně

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                    5 43 23 90 96

               spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                   www.veronica.cz

e-mail: hollan@ped....cz             http://amper.ped.muni.cz/jhollan