Re: [Svetlo-c]co noveho se zakonem

Dobry den preji,

chtel jsem Vas pozadat, zda by nebylo mozne mezi ochranne zony
doplnit i hvezdarnu v Hradci Kralove.

Jako kontakt, ktery se o problematiku svetelneho znecisteni
v okoli hradecke hvezdarny starat, si muzete poznamenat mne,
prip. Martina Cholastu (predsedu Astronomicke spolecnosti v HK,
e-mail: m_cholasta@volny... nebo cholasta.m@dap-provmex...)

S pozdravem Miroslav Broz,
pracovnik HPHK

Miroslav Broz (Bro\v{z}), miroslav.broz@email..., +420-723-600683
address: K aleji 561, 500 09 Hradec Kralove, Czech Republic
Astronomical Institute, Charles University, Prague
Observatory and Planetarium Hradec Kralove, http://www.astrohk.cz