Re: navrh smlouvy

> Zdravim a posilam navrh smlouvy. Je to na Vasi osobu (zivnostensky list).
> Budete-li to chtit na firmu (podle obchodniho zakoniku, poslu event. jinou,
> nebo tuto podle Vasich udaju upravim. Kopie dokladu (zivnost. list)
> pripojte, muzete-li jej skenovat, pokud ne, muzete vyuzit faxovy server,
> ktery mi to da na muj pocitac a jeho telef. je 6715 62240.
> Setnicka
> (See attached file: Holan svetlo.doc)

Ja zivnostnik nejsem. Smlouvu bych nejradeji na Hvezdarnu, ono je to tak
poctivejsi, pracovat na tom budu s jejim vybavenim a v ramci sveho uvazku,
platit napr. prekladatelum muze take snaz.  Pokud nebude proti, tak Vam
doufam posle pani Malisova podklady pro alternativni zneni smlouvy. Kdyz
bude mit Hvezdarna dojem, ze si tolik penez nezaslouzi, muze mi cast
postoupit ;-).

Trvale stojim o zpetnou vazbu, tj. napr. kdyby nekdo z MZP deklaroval, ze
dosavadni navrh doplneni zakona je nutno zkratit v tech a tech bodech a
presunout je do vyhlasky, udelam to. Jinak budu pocitat jen s dalsimi
vecmi do vyhlasky, tj. emisnimi limity apod.

zdravi a za spolupraci dekuje
Jenik Hollan