stern review

Paní Konečná,

dnes jsem koukal, je-li na stránkách Ministerstva odkaz na Shrnutí WG1, a
našel jsem nečekaně, velmi potěšen, shrnutí Sternovy studie. Tak jsem ji
přidal na http://amper.ped.muni.cz/gw -- ke Shrnutí pro... a Výzvě. Říkám
si, že by bylo pěkné, kdybyste měli tu Výzvu (Meeting the Climate
Challenge) taky na stránkách, snad i přímo oddělení změny klimatu, a to v
té mé aspoň nějaké úpravě (jak jsem ji vyrobil z toho, co mi poskytla paní
magistra Zahradníková).

Jinak, Fyzikální základy ,,ofic. překlad`` už zas tak moc nepotřebují ke
zveřejnění, hlavně tu sazečskou práci. Nakonec by to měl shlédnout někdo z
toho oboru. Rozhodně před rozdáním politikům, ať to nedělá ostudu, jen
přátelům lze dávat pracovní verze.

Taky je potřeba zadat zdatnému grafikovi přeeditování těch dvou pdf
obrázků SPM WG2 -- jen pokud to vektorově nejde (tj. nepůjdou z těch dvou
pdf souborů dostupných na ipcc exportovat do eps vhodného pro Illustrator
či přímo do něj natáhnout), napsal bych zase přímo WG2 o soubory pro Adobe
Illustrator (tím byly vytvořené). Ať nejsme za blbce.

hezký víkend přeje (nebo aspoň milé pondělí...)

 jh