Re: IPCC - WG I

ještě je tam vlastně jeden zbývající typografický úkon: buď zarovnat text
jen vlevo (a vpravo nechat tzv. na prapor, jako je tomu v anglickém
originále), nebo pěkně česky rozdělit slova, aby řádky nebyly místy
škaredě řídké s tak širokými mezerami, že to ruší při čtení (a dělá ostudu
úřadu). Já v počítači české vybavení nemám, to dělení jsem nemohl udělat.
Tak to prosím také udělejte, než zveřejníte pdf.

Já se asi před polednem ozvu, jestli je tam něco podstatného k další
změně. Snad už nic nenajdu, ale nevím, dělal jsem to dnes opravdu ve
chvatu.

jh