zadost o posudek

Ahoj Jeniku (a Pavle),

Telefonoval mi pan XY (jmeno jsem bohuzel nezachytil,
ale jeste se mi ozve), ze by potreboval vypracovat posudek
na osvetleni v ramci nejakeho staveniho projektu kdesi
na Liberecku.  Stavebni rizeni maji zastaveno, dokud
investor nedoda ten posudek. Rekl jsem mu, ze pravdepodobne
budeme schopni takovy posudek vypracovat, ale ze to nejprve
musim projednat s kolegy, protoze to nemohu udelat sam
(budu pristi tyden v zahranici, v srpnu mam jeste
tyden dovolene). Takze, Jeniku, myslis, ze bys byl schopen to behem
nekolika tydnu pro ne vypracovat? Po navratu ze zahranici bych Ti s tim
taky trochu mohl pomoci, ale hlavni prace (a hlavne organizace toho,
protoze predpokladam, ze k nekterym vecem muzes potrebovat pomoc
i od dalsich clenu SpTN) by byla na Tobe. Budes to moci udelat?

Jakmile se mi ozves (nebo pokud ten clovek doda dalsi podklady drive),
hned budu domlouvat dalsi.

Zdravim,    Petr