RE: solarni oteplovani (fwd)

> Děkuji za reakci, ale pokud je solární oteplování tak malé, tak jak to
> že rozjíždí Heinrichovy eventy, což jsou obrovité změny a stojí u DO
> cyklů?

No, forcing desetina wattu na metr čtvereční není zas tak málo, to jen
proti tomu dnešnímu antropogennímu.

O tom, že by změny výkonu Slunce rozjížděly Heinrichovy eventy, jsem
ale neslyšel a nečetl. Já myslel, že k nim žádný vnější hybatel není znám.

Tak jsem to teď zkoušel najít, a nikde na síti nenašel. Není mi vůbec
jasné, jak vůbec by pro těch šest eventů mohl někdo najít nějaké
solární korelace. Že by z toho berylia z ledových vrtů? To někdo dělal tak
dávno do minulosti? Vždyť ale ani H eventy v nich moc vidět nejsou, ne? I
jejich datování je nejednoznačné, trojí různé.

Docela by mě to zajímalo...

j hollan