Re: Ostopovice, osvetleni Padelku

Dobrý den,

já na tom výběru fotometricky nejvhodnějších svítidel dál pracoval, jsou
to ty nejnovější soubory v adresáři
  http://amper.ped.muni.cz/light/ies2/EasyLight-SaveTheSky/
 a z toho původního,
  http://amper.ped.muni.cz/light/ies2/EasyLight-SaveTheSky/ostopovice.htm
 je na ně na konci hlavičky odkaz. Zdá se, že nejlepší by mohlo být to
svítidlo Philips na začátku tabulky
http://amper.ped.muni.cz/light/ies2/EasyLight-SaveTheSky/r-2.5_2.5_-0.8_-0.1_os2.htm

-- ale jde samozřejmě i o jeho cenu. Je dost pravděpodobné, že úlohu by
dobře zvládla po nějaké optické úpravě zvládla i jiná, levnější svítidla.
V podstatě jde o to, přesměrovat jinam světlo, které jde dozadu za lampu
(já to řešil u jednoho svítidla Philips kouskem plechu položeným zevnitř
na sklo, tím jsem docílil většího osvětlení cesty před lampou).

s pozdravem
 Jenik Hollan