Date: Mon, 8 Nov 2004 18:35:26 +0100 (CET)
From: Jan Hollan <jhollan@amper....muni.cz>
To: Hana Librova <librova@fss....cz>
Subject: Re: aurora (fwd)

Hano, nahodou jsem dostal zajimavy mesicni odkaz. Je od skeptiku, kteri
aspon u nas jsou trotli, ale snad ne vsude. Ten text v nem mi pripada
rozumny. Otazka je, jestli i nase zjisteni o ruseni spanku mesicem nemuze
byt ve skutecnosti vliv communal reinforcement. Spis ale myslim, ze uz
takove svetlo skutecne lidi rusi a ze tam, kde lampy do oken moc nesviti,
to hraje roli, to ale bude nutno prokazat objektivne, eeg nebo ekg.
Spojeni mezi horsim spankem a fatalnimi ciny by ale i tak bylo asi dost
slabe.

Na jine souvislosti se teprv musim podivat.