RE: obezita, sezony a absence tmy

Vážený pane docente,

asi k tomu není v dostupné vědecké literatuře nic. Leda k nedostatku
spánku. První věc, o které jsem se dozvěděl v prosinci záhy po její
publikaci, a teď ji půl dne nemohl znovu najít, je (člověk se musí
zaregistrovat, tj. vyplnit formulář)

   Jméno odkazu: Getting Sufficient Sleep May Help Reduce Weight Gain

Jsou tam i dvě nové věci,

   Jméno odkazu: The Impact of Sleep Deprivation on Hormones and
          Metabolism

a zajímavá přednáška

   Metabolic and Endocrine Effects of Sleep Deprivation

   Eve Van Cauter, PhD
   http://www.medscape.com/viewarticle/487228_11

Taky
    Jméno odkazu: Long or Short Sleep Time May Be Associated With Diabetes

Pak už vím jen o stránkách, které jsou ,,poněkud komerční``

   Jméno odkazu: How Obesity and Sleep Debt Are Linked 4/30/05

odkzaující na starší, které jsem viděl už dřív, jako např.

   Jméno odkazu: Decrease Your Sleep and Increase Your Risk for Diabetes

zdraví a pěkný víkend přeje
 jeník h