Treti skla

> chtěl bych si nechat na rodinném domku namontovat na okna třetí skla z
> důvodu úspory tepla,ale bohužel neznám žádné firmy,které výše zmiňovanou
> činnost provádějí.Nemohl by jste mi dát nějaké tipy,které firmy bych měl
> oslovit.

Určitě ne třetí obyčejná skla, to je málo muziky za dost peněz. Já dávám
místo skel průhlednou fólii (nalepím ji na rám, vlastně u kastlových oken
na oba rámy), jinak bych volil výměnu vnějšího skla za nejlepší dvojsklo
(s měrnými ztrátami k jednomu wattu na metr2 a kelvin), případně s
překrytím okraje takového tlustšího ,,skla`` pěnovými hranoly a tenkým
hliníkovým plechem. To by mělo zvládnout každé sklenářství, které je
současně stolařstvím. Když to zvládne, rád je proslavím...

K oknům mám text, ještě ne moc zastaralý, na
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/stavby/okna/
 (je to ten okna_tes)

zdraví Jeník Hollan