Re: Nízkoenergetické domy

Dobrý den,

moc Vám toho neporadím -- oni se na mě obracejí skoro výhradně jen ti, co
chtějí mít kvalitní dům a ne ti, co se jejich stavěním chtějí živit.

Architektů, natož firem, co by je to v Česku zajímalo, zatím asi moc není.
O jedné firmě se nedávno zmiňoval architekt Adam Rujbr (ten o takovém
stavějí už ví věru hodně), je to někde v archivu toho ,,mého`` ekodomu,
viz http://amper.ped.muni.cz (šikovný je taky asi architekt, co pracuje
pro Rezekvítek, přesněji pro Michala Medka, viz http://www.lipkadev.cz ,
ten je ale asi též z Brna).

Jinak těch zatím nemnoho lidí, co o takové věci starají, si píše hlavně v
,,pražském`` ekodomu,
   Linkname: Archiv konference EKODUM
 ale to obé asi víte. Kdybyste padl na lidi, co mohou v takových
přípravách a realizacích být užiteční, napište o tam o nich.

Já mám teď na domy moc málo času, dělám furt jen to http://svetlo.astro.cz
(ten web teda moc ne, ale tenhle obor). Ale ve Welsu jsem i letos byl,
stálo to za to. Napíšu o tom tak do měsíce.

zdraví Jeník Hollan