RE: [Svetlo]FW: Posli dalej - surne!

> Dobrý deň,
> minulý týždeň som nebola v práci, preto odpovedám až teraz. Veľmi ma mrzí,
> že kvôli mne dochádza k nezhodám. Je pravda, že som začiatkom januára
> hľadala darcov. Prosba sa dostala von bez môjho vedomia. Vtedy som už mala
> dostatok darcov. Text, ktorý koluje, to sú podrobnosti, ktoré som povedala
> niektorým ľuďom, pretože som im dôverovala. Druhýkrát bude asi lepšie
> zamknúť si ústa. Stalo sa to, čo sa nemalo stať. AH

Děkuji za odpověď, překvapila mne.

Připadalo mi, že to musí být nějaký pozůstatek té věci z konce roku 2000
(táž krevní skupina, rovněž pro onkologický problém, opět na Slovensku),
viz
   Linkname: HOAX - Daruj krev

No, mýlil jsem se, byla to jen náhoda, viz aktuálně (teď jsem se tam
podíval)
 http://www.hoax.cz/aktuality.html

Je ten internet velmi chytlavé médium, napsat text tak, aby se nemohl
šířit dál a působit už jen zmatek, není lehké. Na uživatele spolehnout
nelze, tak vzdělaná je jen jejich nepatrná část.

Na druhé straně se nic vážného nestalo, vlastně to jen přispělo k osvětě
v této věci. Jen se asi bude hrnout spousta dotazům Vám, což zabírá věru
čas. Tak mne prosím omluvte, i ta má odpověď Vás jistě zdržela.

zdraví Jeník Hollan