Re: Bio Solar 2002

> Energiesparmesse 2002. Máme zájem také o zařazení Vašich internetových
> článků o Energiesparmesse a tak Vás ještě jednou prosím o aktualizaci
> a zaslání odkazů, kde Vaše články najdeme. Zájezdy na Energiesparmesse
> autobusem pořádá většinou českobudějovické sdružení Energy Centre (
> www.eccb.cz ), ale pouze z ČB a na jeden den. Největší problém pro
> návštěvu na více dnů je sehnat ubytování pro více lidí, je to skoro
> nemožné jezdí se až do Salcburku.

Článem mám jen jeden, i ten zůstal ve stavu konceptu (protože mu nefungují
některé URL), je to wels* v adresáři
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/e_papers/clanky/

Odkaz na něj by asi mohl nějaké zájemce pobídnout, aby tam jeli. Možnost,
kterou tam navrhuji, tj. že několik lidí prohlédne veletrh první den a
sepíše doporučení, kam určitě zajít, mi připadá pořád zajímavá, tím spíš,
je-li ubytování těžko dostupné.

Do Welsu jezdí málo lidí z Česka právě proto, že je jen ten autobus z ČB.
V Praze je hádám množství potenciálních účastníků desetinásobné, v Ostravě
trojnásobné. Kdyby někdo zorganizoval věc tak, že čtvrtina lidí v autobuse
(mohou bo být i bystří oktaváni) bude svolná k tomu, aby chodila po
veletrhu s malými skupinkami a překládala jim hlavní informace, mohla by
být návěštěva hodnotná i pro ty, kteří ještě nejsou, řekněmě,
,,plnohodnotnými středoevropany``. Ale kdo by to tak mohl zorganizovat, to
nevím.

zdraví Jeník Hollan