O osvetleni, napr. Jestedu

Vážená redakce,

napsal jsem před časem text, zamýšlející se nad nočním osvětlováním,
inspirovaný děním kolem věže na Ještědu. Pár lidí, kteří situaci na
liberecku lépe znají, jej označilo za relevantní. Byl jsem teď pár týdnů
pryč, ale text nezastaral, a ani nevím, že by jej některá jiná média už
zveřejnila, ač jsem k tomu dal své požehnání.

Podívejte se prosím na adresu

 http://amper.ped.muni.cz/svetlo/2001-April/000085.html

 -- budete-li moci, budu rád, když mou úvahu otisknete.

s pozdravem
Jeník Hollan

PS.
 za výborný tip na Vás děkuji kolegovi Vladislavu Pekařovi, stejně jako za
upřesňující informace. Připadalo mi ale, že ani s jejich znalostí nemám na
textu moc co měnit. Jsem ale přesvědčen, že na další článek, popisující
konkrétní případy, kdy noční svícení ve Vašem kraji nebo přímo na Ještědu
zvláště moc škodí, byste se mohli obrátit právě na něj.

RNDr. Jan Hollan
              Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně
Kraví hora 2, CZ - 616 00 Brno                             (5) 41 32 12 87

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                         43 23 90 96

                člen Společnosti pro trvale udržitelný život
              a spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                fax:  (5) 42 21 05 61

e-mail: hollan@ped....cz             http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan