JH's home page

Zdar Jeníku,
Rena mi říkala, abych ti přeposlal korespondenci jak jsem vyřizoval to zastínění pouličního světla před naším domem.
Tedy v příloze ti posílám z korespondence bohužel jen odpověď na mou druhou žádost o útlum velkoplošné reklamy, ostatní jsem již po vykonené úpravě vyhodil. Posílám ale digi-foto dnešního stavu zastínění VO (není to nic moc kvalita, ale je z toho patrno co udělali).
S tím jsem tedy uspěl, ale bohužel s druhou námitkou a žádostí o nápravu světelné velkoplošné reklamy INTERSPARU (viz jeden snímek) ne.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Odpověď od nějaké Sylvy Kocmanové
Vážený pane Havlíku,
Vaši žádost ve věci velkoplošného reklamního osvětlení velkoprodejny INTERSPAR na ulici Cejl jsme postoupili k řešení na Odbor územního plánování a výstavby. Dle platné právní úpravy zákona o ovzduší (86/2002 Sb.) může obec obecně závaznou vyhláškou zakázat pouze promítání světelných reklam a efektů na oblohu a zakázat používání laserové techniky při kulturních akcích (§ 50 odst. 3 zák. č. 86/2002).
Odbor životního prostředí ÚMČ Brno-sever, Bratislavská 70
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Čau Jirka