[IAN] RE:sklonovani Erose

Jan Kameníček Jan.Kamenicek na seznam...
Pondělí Únor 19 22:00:47 CET 2001

Jeste jednou zdravim

Takze dotaz pana Holika uz byl zodpovezen i bez jazykove poradny. Pokud by nekdo chtel neco upresnit nebo rozlousknout jiny jazykovy orisek, adresa je jednoducha: poradna na ujc....cz (ujc=Ustav pro jazyk cesky)

Jan Kamenicek