[IAN] Re: [IAN] Sklo ování Erose

Petr Scheirich PSCH7513 na milada....mff.cuni.cz
Pondělí Únor 19 15:31:43 CET 2001

Myslim, ze v cestine a snad i v anglictine obecne plati, ze pro
adjektiva se pouzivaji rimska jmena.

Takze napriklad Perijovum (=pericentrum u Jupitera),
Areograficke souradnice (=marsovske, Ares=Mars),

Mam dokonce pocit, ze v odborne anglicke astronomicke literature se pro
"marsovsky" pouziva vyhradne "Areial", nikoliv "Martian".

Zdravi Petr Scheirich