[IAN] uvodnik z 8.2.

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Středa Únor 14 21:54:24 CET 2001

Kdyz nereaguje autor (mlceni je take odpoved), nezbyva mi, nez napsat sam.

Na IAN se objevila linka na www stranky Sdruzeni hvezdaren a planetarii,
http://sdruzeni.hvezdarna.cz/

Z toho, co jsem se tam docetl, vyplyvaji odpovedi na nektere me otazky,
ktere jsem zde pred par dny polozil.  Nektere vsak stale zustavaji
nezodpovezeny.  Opravdu je, Jirko ci ostatni clenove toho Sdruzeni,
ucastni v teto konferenci, nepovazujes za vhodne jakkoli komentovat?
Pro sefredaktora IAN to neni zrovna pekna vizitka.  Nebo uz jsi, Jirko,
vice (astro)politik nez (astro)novinar?  Jak moc ted budou IAN
(ne)zavisle v otazkach ceske astronomie?

Mejte se hezky.

Petr Pravec